maly obrazek maly obrazek maly obrazek maly obrazek

Regulamin strony

I. Informacje adresowe

1. Sklep internetowy, działający pod adresem http://www.runmounteverest.pl prowadzony jest przez Kar-gold. Numer NIP: 113-000-08-26; REGON 008279214 z siedzibą 05-077 Wesoła, ul Gościniec 98 D

2. Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.

3. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

4. Umowa może zostać zawarta tylko w języku polskim.

II. Składanie zamówienia

1) Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

2) Zamówienia są przyjmowane na stronie http://www.runmounteverest.pl, w wyjątkowych przypadkach telefonicznie pod nr tel. 0 000 222 lub na adres e-mail: sklep@runmounteverest.pl lub w lokalu ul Marszałkowska 84/92 Warszawa

3) Po złożeniu zamówienia Konsument dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

a. W przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - w następnym dniu roboczym

4) Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, tzn. takich, w których podane są niepełne dane konieczne do prawidłowej realizacji zamówienia, lub w których jest brak możliwości kontaktu z osobą zamawiającą.

5) Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Konsumenta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. Do zamówień wysyłanych "za pobraniem" zamiast faktury VAT może zostać wystawiona faktura pro-forma. Po otrzymaniu zapłaty, na jej podstawie wystawiamy fakturę VAT, która jest dosyłana pocztą.

6) Konsument może wprowadzać w zamówieniu zmiany do momentu rozpoczęcia jego realizacji.

7) Konsument może anulować złożone zamówienie (z poniżej wyszczególnionymi wyjątkami) w dowolnym momencie telefonicznie tel. lub e-mailem na adres: sklep@runmounteverest.pl

8) Nie ma możliwości anulowania zamówienia wyrobów, przy których zaznaczone jest, iż są wykonywane na indywidualne zamówienie, w których dokonano na życzenie Konsumenta zmian (opisanych w dziale V pkt. 2 tego regulaminu), a które są już w zaawansowanym etapie produkcji.

9) Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez Konsumenta zamówienia (i jego potwierdzenia), i nie ulega zmianie nawet w przypadku wzrostu cen wyrobów w serwisie (za wyjątkiem cen zawierających ewidentne błędy edytorskie).

10) Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian, gotowy produkt może nieznacznie różnic się wagowo ze względów produkcyjnych co ma również wpływ na cenę, kupujący ma prawo zrezygnować z zamówienia w przypadku gdy ostatecznie koszty nie będą akceptowane.

11)Do zamówienia doliczone zostają koszty przesyłki, które są dodawane w koszyku.

III. Realizacja zamówienia

1) Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Konsumenta (z dostępnych w sklepie) sposób, który zostaje zapisany w zamówieniu.

2) Przy każdym towarze w sklepie podany jest czas jego wykonania. Jest to czas od rozpoczęcia realizacji zamówienia (wykonania biżuterii) do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze (bez sobót, niedziel, oraz świąt).

3) Zamówienie na towary o różnym czasie wykonania wysyłane jest po skompletowaniu całości zamówienia, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych w złożonym zamówieniu.

4) Czas realizacji przesyłki =czas wykonania produktu + czas dostawy

5) Przesyłki dostarcza Firma Kurierska - przesyłka kurierska standardowa, czas dostawy ok 2 dni robocze.

6) Konsument może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

a. płatność przy odbiorze: należność pobiera kurier;

b. przelew na konto bankowe; PKO BP 83 1020 1097 0000 7102 0196 4832 Janusz ul. Gościniec 98D 05-077 Warszawa, w tytule proszę o podanie numeru zamawianego produktu

c. płatność w lokalu

IV. Reklamacje

1) Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są 2 letnią gwarancją firmy Kar-gold

2) Jeżeli po otrzymaniu towaru, lub w czasie jego użytkowania Konsument znajdzie w nim wady, powinien go dostarczyć do siedziby sklepu osobiście, lub przesyłką ubezpieczoną.

3) Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej do 2 dni roboczych od otrzymania reklamowanego towaru.

4) Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, sklep zwróci Konsumentowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

5) Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

6) Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu z wypełnioną częścią "reklamacja".

V. Zwroty

1) Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Konsument może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 24 dni od daty odebrania przesyłki.

a. Jeśli zwrot wyrobu nastąpi w ciągu 24 dni od daty otrzymania przesyłki gwarantujemy zwrot kwoty zapłaconej za wyrób przelewem na rachunek Konsumenta.

b. Zwracany towar nie może być używany, nie może nosić jakichkolwiek śladów noszenia lub uszkodzeń, muszą być dołączone do niego otrzymane certyfikaty i opakowanie.

c. Dla przyspieszenia procedury zwrotu, na rewersie dokumentu zakupowego znajduje się formularz zwrotu. Jego wypełnienie skutkuje szybszym zwrotem przez firmę pieniędzy.

d. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

2) Zwrotowi standardowo nie podlegają wyroby, przy których zaznaczone jest, iż są wykonywane na zamówienie indywidualne oraz w których na życzenie Konsumenta dokonano:

a. Grawerunków

b. Zmian kamieni

c. Korekty rozmiaru

d. Nietypowych zestawień materiałów

3) Biżuteria z wprowadzonymi na życzenie Konsumenta zmianami, czy z grawerunkiem może podlegać zwrotowi wyłącznie po każdorazowym pisemnym potwierdzeniu takiej możliwości przez obsługę sklepu. W takim wypadku Konsument ponosi koszty doprowadzenia wyrobu do stanu sprzed wprowadzenia zmian.

VI. Ochrona danych osobowych Klientów

1) Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

Search

jubiler, obrączki ślubne, skup złota, skup złomu złotego, renowacja złota , Grawerowanie obrączek
development design - All right reserved